На всі товари, придбані в мережі магазинів “Технопростір”, розповсюджується дія закону України “Про захист прав споживачів”.
Для запобігання непорозумінь, будь ласка, уважно ознайомтесь з правилами обміну або повернення товару.
У законодавстві України можуть бути дві правомірні причини, за якими Ви можете повернути або обміняти товар:
- Неналежна якість товару: якщо товар не відповідає заявленій виробником якості (товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника));
- Належна якість товару: товар повністю відповідає всім вимогам, але з якихось причин не влаштовує покупця.
Правила обміну або повернення товару належної якості.
Якщо Ви придбали у нас товар, який відповідає заявленій якості, відповідає всім вимогам, але не задовольняє Вас за формою, кольором, габаритами, фасоном або з інших причин не може бути Вами використаний за призначенням - Ви маєте право на обмін або повернення товару протягом 21 дня з моменту його придбання в мережах магазинів "Технопростір".
Обмін/повернення товару можуть бути здійснені якщо:
- товар не використовувася;
- збережено товарний вигляд покупки;
- збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;
- збережені всі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони, інструкція з експлутації).
- Товар не використовувався: всі електронні та цифрові пристрої поставляються від виробника з програмним забезпеченням за замовчуванням. Під час перевірки авторизованим сервісним центром товару, який клієнт хоче повернути, у разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуванні, слідів використовування (завантажені файли, відеозаписи, фотографії тощо) - АСЦ та магазин можуть скористатися правом відмовити клієнтові.
- Товарний вигляд покупки: новий товар, що реалізується на магазині, має новий вигляд без механічних пошкоджень. Також товар має заводську упаковку та захисні плівки, в які зазвичай упакований сам пристрій, зарядний пристрій до нього, всі дроти, батарея, а також навушники. Будь ласка, пам’ятайте, що при поверненні товару, на ньому повинні бути відсутні будь-які потертості, подряпини; а упаковка та захисні плівки не повинні бути пошкоджені.
- Пломби та ярлики також повинні бути на своєму місці. Зірвана пломба може коштувати Вам відмови при поверненні товару або відмови на гарантійне обслуговування пристрою!
- Всі отримані від продавця документи також потрібно зберігати. Для повернення коштів за товар Вам потрібно буде надати ОРИГІНАЛИ чека та гарантійного талона.
Порушення будь-якого з цих пунктів можуть стати підставою для відмови в обміні або поверненні товару!
Правила обміну або повернення товару неналежної якості.
Діагностику та встановлення статуса неналежної якості товару проводить авторизований сервісний центр. Це означає, що перш, ніж надійде рішення про обмін товару або повернення грошей за товар клієнтові - його спочатку потрібно відправити до АСЦ.
Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо недоліки істотні та виникли з вини виробника.
Якщо недоліки неістотні, покупець має право на безоплатне їх усунення у встановлений законодавчий термін.
Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.